Intensywna kampania dań słonych Delecty

Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Od października do listopada br. potrwa najdłuższa w historii Delecty kampania reklamowa, wspierająca asortyment gotowych sosów z indykiem, z kategorii dań słonych.

Kampania, obejmie telewizję, prasę konsumencką i handlową. Jej celem jest poinformowanie rynku o rozszerzeniu oferty o dwa nowe sosy oraz ugruntowanie wizerunku Delecty, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy nie tylko produktów słodkich, ale również słonych.

Na główne medium kampanii wybrano telewizję. Emisje 15 i 30 sekundowych spotów, zaplanowano od 2 października w 8 stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz TVN24, TVN Style. Silnym medium wspomagającym, jest prasa kobieca (Claudia, Naj, Pani Domu, Przyjaciółka, Olivia) i branżowa (Supermarket News i Detal Dzisiaj). Zaplanowano także degustacje i animacje sprzedaży w sklepach oraz wsparcie dla wszystkich szczebli dystrybucji.

Grupę docelową akcji reklamowej na łamach telewizji i prasy stanowią kobiety w wieku 25- 45 lat z rodzinami, mieszkające w dużych miastach.

Spoty telewizyjne przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group.Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.Za przeprowadzenie degustacji i animacji sprzedaży odpowiada agencja Smolar Łódź.Wsparcie PR zapewnia SCH Public Relations.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"