SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl liderem wzrostów w 2002 r.

Opublikowane przez instytut badawczy SMG/KRC, grudniowe wyniki badania popularności witryn internetowych NetTrack wskazują, iż w 2002 r. liderem przyrostu oglądalności wśród krajowych portali była INTERIA.PL.

Portal ten na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy zanotował największy względny przyrost deklarujących odwiedzanie go we wszystkich badanych kategoriach - kiedykolwiek (o 23,8%), w ciągu miesiąca (o 26,8%), w ciągu tygodnia (o 38,5%) i najczęściej (o 50%). Rozkład wzrostów odnotowanych w poszczególnych kategoriach świadczy też o zwiększaniu się liczby lojalnych, regularnych użytkowników portalu. Także w najlepiej oddającej zainteresowanie witrynami kategorii zasięgu miesięcznego INTERIA.PL zanotowała najwyższy, wynoszący 8,6 punktu procentowego (z 32,3% do 40,9%), bezwzględny przyrost zasięgu wśród portali.

Dane SMG/KRC o wzroście popularności INTERIA.PL są zgodne z wewnętrznym pomiarem oglądalności portalu i zewnętrznym audytem ruchu w jego obrębie. W ciągu minionego roku liczba użytkowników odwiedzających portal w ciągu miesiąca wzrosła o 203%. Według pomiaru dokonywanego niezależnym systemem trackingowym Gemius w grudniu 2002 r. portal odwiedziło 4 mln 600 tys. unikalnych użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Interia.pl liderem wzrostów w 2002 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl