SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interia.pl pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej

Polscy reklamodawcy mogą korzystać z pośrednictwa w prowadzeniu kampanii internetowych, wykorzystujących boksy reklamowe.

Umożliwia im to Adhelp - usługa realizowana przez nowo powołany dział specjalistów w Interia.pl, zajmujący się obsługą kampanii opartych o reklamę kontekstową.

- W USA znaczna część budżetów reklamowych w Internecie jest wydawana na reklamę kontekstową, podczas gdy w Polsce praktycznie nie ma podmiotów oferujących fachową obsługę w tym zakresie. Uruchamiając Adhelp chcemy zapełnić tę lukę - wyjaśnia Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce w Interia.pl. - Prowadzenie kampanii w wyszukiwarkach i na stronach tematycznych wymaga dużego doświadczenia, znajomości systemów reklamy kontekstowej oraz specjalistycznych narzędzi wspomagających. Wszystko to oferujemy naszym klientom - dodaje.

Do dyspozycji reklamodawców został oddany specjalny serwis ofertowy (http://www.adhelp.interia.pl/), prezentujący szczegóły korzystania z usługi Adhelp. Za jego pośrednictwem klienci mogą zlecić utworzenie i przeprowadzenie kampanii w oparciu o boksy reklamowe, zamieszczane we wszystkich najpopularniejszych wyszukiwarkach i systemach reklamy kontekstowej (m.in.: Google AdWords, boksy.interia.pl, Boksy reklamowe WP, AdKontekst, Yahoo Sponsored Search, OnetKontekst, OnetBoksy). Boksy są skutecznym narzędziem reklamowym, ze względu na targetowanie reklam po słowach kluczowych, wpisywanych przez użytkownika do wyszukiwarki, pozwalają na dotarcie do precyzyjnie określonej grupy, zainteresowanej konkretnym tematem czy produktem.

W ramach usługi Adhelp reklamodawca może liczyć na pomoc przy doborze odpowiedniej lokalizacji dla boksów, selekcję optymalnych słów i fraz kluczowych oraz kreację tekstu reklamowego dla każdego boksu. Klient ma też gwarancję, że jego kampania zostanie skalkulowana tak, by przynieść optymalny rezultat, będzie miał wgląd w jej przebieg, a po zakończeniu - otrzyma raport podsumowujący efekty akcji.

Według prognoz Jupiter Research, opublikowanych 21 lipca 2006 r. w raporcie „US Online Advertising Forecast, 2006 to 2011”, w USA w bieżącym roku wydatki na reklamę w wyszukiwarkach mają być wyższe od ubiegłorocznych o 21%, a wartość tego rynku ma osiągnąć kwotę 6,5 miliarda USD, co stanowi 41% wartości rynku reklamy online w USA.

W 2011 r. reklama internetowa będzie stanowić 9% całego rynku reklamy w USA, którego wartość wyniesie wówczas ok. 25,9 miliarda USD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Interia.pl pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl