SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl stawia na Nugg.ad

Interia.pl i niemiecka firma Nugg.ad podpisały umowę o wzajemnejwspółpracy. Dotyczy ona wykorzystywania systemu predykcyjnegotargetowania behawioralnego opracowanego przez Nugg.ad do budowaniazaawansowanych kampanii reklamowych.

System ten umożliwia tworzenie kompleksowych profiliużytkowników portalu na podstawie danych o zainteresowaniachproduktowych, stylu życia oraz danych demograficznych użytkownika,w połączeniu z tradycyjnymi informacjami o treściach stron,odwiedzanych przez niego w sieci - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl stawia na Nugg.ad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl