Interia.pl stawia na Nugg.ad

Interia.pl i niemiecka firma Nugg.ad podpisały umowę o wzajemnejwspółpracy. Dotyczy ona wykorzystywania systemu predykcyjnegotargetowania behawioralnego opracowanego przez Nugg.ad do budowaniazaawansowanych kampanii reklamowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

System ten umożliwia tworzenie kompleksowych profiliużytkowników portalu na podstawie danych o zainteresowaniachproduktowych, stylu życia oraz danych demograficznych użytkownika,w połączeniu z tradycyjnymi informacjami o treściach stron,odwiedzanych przez niego w sieci - podano w komunikacie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych