Internauci będą więcej wydawać na filmy i programy z sieci

Analitycy przewidują, że do 2011 roku roczne wydatki internautów na pobierane z sieci filmy i programy wzrosną prawie czterdzieści razy.

Reuters - DC
Reuters - DC
Udostępnij artykuł:

Roczne wydatki internautów na pobierane z sieci filmy i programy osiągną w 2011 roku 4,1 miliarda dolarów wynika z badań firmy Adams Media Research. Według danych z ubiegłego roku internetowi konsumenci wydali na ten cel 111 milionów dolarów.

„Internet rewolucjonizuje dystrybucję wideo” powiedział prezydent Adams Media Research, Tom Adams. Rewolucja jest możliwa dzięki wciąż wymyślanym, nowym narzędziom, takim jak Apple TV. Kosztujące około 300 dolarów urządzenie potrafi jakość pobranego z sieci klipu wideo zmienić na high-definition.

Prognozy analityków na poszczególne lata przewidują, że w 2007 roku wydatki na pobierany z sieci materiał wideo wyniosą 472 miliony dolarów, rok później 1,2 miliarda, w 2009 2 miliardy, natomiast w 2010 już 3,1 miliarda dolarów.

Analitycy przewidują, że zyski z reklam dołączanych do klipów wideo nadawanych w internecie osiągną w 2011 roku 1,7 miliarda dolarów.

Reuters - DC
Autor artykułu:
Reuters - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK