SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internauci bez emocji do Kuby Wojewódzkiego w kampanii Play

Zaangażowanie Kuby Wojewódzkiego do kampanii reklamowej Play nie wywołało dużych emocji w internecie. Większość treści dotyczących tego treści miała charakter neutralny.

Z analizy systemu Brand24 przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że od 8 sierpnia do 10 sierpnia (do godziny 16) w internecie pojawiło się 270 różnego rodzaju wzmianek o udziale Kuby Wojewódzkiego w nowej kampanii reklamowej Play. 8 sierpnia zostało zamieszczonych 104 takich informacji, 9 sierpnia - 122, a 10 sierpnia - 44.  

Zdecydowanie najwięcej takich wzmianek pojawiło się na Facebooku, a nieco mniej - na mikroblogach i blogach.

Aż 211 informacji o kampanii Play z Wojewódzkim - czyli 78 proc. wszystkich - miało charakter neutralny. Pozytywnie nacechowane było 41 wzmianek (15 proc. wszystkich), a negatywnie - tylko 18 (6,5 proc. wszystkich). W negatywnych opiniach najczęściej podkreślano niechęć do samego Wojewódzkiego i jego postawy w kontekście zarabiania na reklamach.

Dołącz do dyskusji: Internauci bez emocji do Kuby Wojewódzkiego w kampanii Play

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
colba
Dla mnie wejście tego Pana do Playa to wystarczający powód, żeby wycofać wszystkie aktywacje firmowe od tego operatora. Cenię Playa za dynamikę, ciekawą, rozwojową ofertę. Dobre wyniki robią wrażenie. Ale P. Wojewódzki to osoba kontrowersyjna, obrażająca uczucia innych ludzi. Nie chcę płacić mu pensji.
odpowiedź
User
mix
to płać żabojadom co się śmieją z polaków, albo szwabom, jeszcze lepiej, bez mózgu ludzie...
odpowiedź