Anna Cecocho spędziła w Kanale Zero nieco ponad półtora roku. Najpierw pracowała jako social media manager (od maja do października 2024 roku), by następnie objąć funkcję head of social media.
Wcześniej pracowała w agencji digital marketingu Tigers, między innymi jako senior digital marketing specialist oraz w Varsztatovni, fundacji, która organizuje warsztaty artystyczne dla dorosłych. W latach 2019-2020 była digital media specialist w agencji influencer marketingu House of Hype by KM, założonej przez Kevina Mgleja.
Damian Duczek też odszedł z Kanału Zero
W czerwcu z Kanałem Zero rozstał się inny pracownik odpowiedzialny za social media, Damian Duczek. Odszedł z firmy po 15 miesiącach.
– Moje odejście nie jest wynikiem żadnego konfliktu. To wspólna decyzja, podjęta w dobrej atmosferze. Zostaję jeszcze na chwilę, by dokończyć obowiązki i ułatwić zmianę na stanowisku. Kanał Zero to zespół złożony z różnych osobowości, ale atmosfera, jaka tam panuje, jest naprawdę wyjątkowa – przekazał w poście na LinkedIn.

Pożegnań z Kanałem Zero w ciągu ostatniego roku było znacznie więcej. Nie ma tam już między innymi Emilii Dulnik ("Zero na salonach"), Weroniki Woszczek (commentary), Moniki Goździalskiej ("022" z Tede, a potem poranki), dziennikarza śledczego Mariusza Zielke, Jana Lorenca (commentary) czy Piotra Mieśnika, który krótko był redaktorem naczelnym całego projektu.
Dulnik i Lorenc przyznali w social mediach, że rozstanie było z ich inicjatywy. Jak opisywaliśmy, większość odchodzących ciepło wypowiada się publicznie o Krzysztofie Stanowskim.
Ostatnio Krzysztof Stanowski poinformował na kongresie z Rzeszowie, że Kanał Zero TV i portal Zero.pl rozpoczną działalność 1 lutego 2026 roku.

W portalu ma pracować kilkadziesiąt osób, w tym dziennikarze śledczy. Do portalu Zero.pl dołączą m.in. Anna Wittenberg, Paweł Figurski, Jakub Styczyński, Bartosz Michalski i Jacek Prusinowski. Redaktorem naczelnym serwisu został Patryk Słowik.
W 2025 roku Kanał Zero wypracował nieco ponad 40 mln zł przychodów, z czego trzy czwarte od własnych reklamodawców. Zysk EBITDA poszedł w górę ponad dwukrotnie. W przyszłym roku Stanowski prognozuje nawet 100 mln zł przychodów i zysk EBITDA na poziomie powyżej 25 mln zł. Zatrudnienie ze 110 osób ma wzrosnąć do blisko 200 osób.










