Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Anna Cecocho, która w Kanale Zero, pracowała od półtora roku, ostatnio jako head of social media, rozstaje się z projektem Krzysztofa Stanowskiego – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. – Potwierdzam moje odejście z Kanału Zero, o powodach mówić nie chcę – przekazuje nam Anna Cecocho.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero
Anna Cecocho odchodzi z Kanału Zero.

Anna Cecocho spędziła w Kanale Zero nieco ponad półtora roku. Najpierw pracowała jako social media manager (od maja do października 2024 roku), by następnie objąć funkcję head of social media.

Wcześniej pracowała w agencji digital marketingu Tigers, między innymi jako senior digital marketing specialist oraz w Varsztatovni, fundacji, która organizuje warsztaty artystyczne dla dorosłych. W latach 2019-2020 była digital media specialist w agencji influencer marketingu House of Hype by KM, założonej przez Kevina Mgleja.

Damian Duczek też odszedł z Kanału Zero

W czerwcu z Kanałem Zero rozstał się inny pracownik odpowiedzialny za social media, Damian Duczek. Odszedł z firmy po 15 miesiącach.

Moje odejście nie jest wynikiem żadnego konfliktu. To wspólna decyzja, podjęta w dobrej atmosferze. Zostaję jeszcze na chwilę, by dokończyć obowiązki i ułatwić zmianę na stanowisku. Kanał Zero to zespół złożony z różnych osobowości, ale atmosfera, jaka tam panuje, jest naprawdę wyjątkowa – przekazał w poście na LinkedIn.

Pożegnań z Kanałem Zero w ciągu ostatniego roku było znacznie więcej. Nie ma tam już między innymi Emilii Dulnik ("Zero na salonach"), Weroniki Woszczek (commentary), Moniki Goździalskiej ("022" z Tede, a potem poranki), dziennikarza śledczego Mariusza Zielke, Jana Lorenca (commentary) czy Piotra Mieśnika, który krótko był redaktorem naczelnym całego projektu.

Dulnik i Lorenc przyznali w social mediach, że rozstanie było z ich inicjatywy. Jak opisywaliśmy, większość odchodzących ciepło wypowiada się publicznie o Krzysztofie Stanowskim.

Ostatnio Krzysztof Stanowski poinformował na kongresie z Rzeszowie, że Kanał Zero TV i portal Zero.pl rozpoczną działalność 1 lutego 2026 roku.

W portalu ma pracować kilkadziesiąt osób, w tym dziennikarze śledczy. Do portalu Zero.pl dołączą m.in. Anna Wittenberg, Paweł Figurski, Jakub Styczyński, Bartosz Michalski i Jacek Prusinowski. Redaktorem naczelnym serwisu został Patryk Słowik.

W 2025 roku Kanał Zero wypracował nieco ponad 40 mln zł przychodów, z czego trzy czwarte od własnych reklamodawców. Zysk EBITDA poszedł w górę ponad dwukrotnie. W przyszłym roku Stanowski prognozuje nawet 100 mln zł przychodów i zysk EBITDA na poziomie powyżej 25 mln zł. Zatrudnienie ze 110 osób ma wzrosnąć do blisko 200 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber