SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?

Medium, na które amerykańscy internauci poświęcają najwięcej czasu jest... internet.

Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?

Z przeprowadzonego we wrześniu i październiku zeszłego roku badania firmy IDC wynika, że amerykańscy użytkownicy internetu spędzają w sieci średnio 32,7 godziny tygodniowo - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

To prawie dwa razy więcej niż w przypadku telewizji, na której oglądanie badani przeznaczają średnio 16,4 godziny w tygodniu. Daleko w tyle znalazło się czytanie gazet i czasopism (3,9 godziny tygodniowo).

Warto tutaj jednak zaznaczyć, że w badaniu IDC brali udział internauci w wieku co najmniej 15 lat, którzy często logują się do sieci.

Szersze spojrzenie pokazuje raport firmy Forrester Research, która zbadała jak ogół dorosłych Amerykanów dzielił w ubiegłym roku swój czas na różne media. Okazało się, że przez 37 procent czasu przeznaczanego na media respondenci oglądali telewizję, przez 29 procent korzystali z internetu, przez 19 procent słuchali radia, przez 8 procent czytali codzienne gazety, a przez 7 procent czytali czasopisma.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl