Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?

Medium, na które amerykańscy internauci poświęcają najwięcej czasujest... internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z przeprowadzonego we wrześniu i październiku zeszłego rokubadania firmy IDC wynika, że amerykańscy użytkownicy internetuspędzają w sieci średnio 32,7 godziny tygodniowo - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

To prawie dwa razy więcej niż w przypadku telewizji, na którejoglądanie badani przeznaczają średnio 16,4 godziny w tygodniu.Daleko w tyle znalazło się czytanie gazet i czasopism (3,9 godzinytygodniowo).

Warto tutaj jednak zaznaczyć, że w badaniu IDC brali udziałinternauci w wieku co najmniej 15 lat, którzy często logują się dosieci.

Szersze spojrzenie pokazuje raport firmy Forrester Research,która zbadała jak ogół dorosłych Amerykanów dzielił w ubiegłym rokuswój czas na różne media. Okazało się, że przez 37 procent czasuprzeznaczanego na media respondenci oglądali telewizję, przez 29procent korzystali z internetu, przez 19 procent słuchali radia,przez 8 procent czytali codzienne gazety, a przez 7 procent czytaliczasopisma.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych