Internet Media Services chce z giełdy 40 mln zł

Spółka Internet Media Services, specjalizująca się w audio, video i aromamarketingu, chce w tym roku wejść na giełdę i pozyskać dzięki debiutowi ok. 40 mln zł, powiedział prezes zarządu Michał Kornacki na konferencji IPO Day.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

"Chcemy wykorzystać środki z giełdy, po to by w pełni wykorzystywać olbrzymi potencjał polskiego rynku, a oprócz tego intensywnie wejść na rynki zagraniczne" - powiedział Kornacki.

IMS sprzedaje programy (głównie muzyczne) dostosowane do miejsca sprzedaży. Wśród swoich klientów ma większość polskich galerii handlowych, oraz takie sieci sprzedaży jak: Tesco, Albert, Hypernova, Real, Polo, czy Carrefour. W tej chwili jego produkty są dostępne w około 2,1 tys. placówek.

"Dzięki temu mamy większy zasięg, niż np. Radio Zet. W rytmie tygodniowym docieramy do 23 mln konsumentów i to tam, gdzie podejmują 70% swoich decyzji zakupowych" - twierdzi Kornacki.

IMS prowadzi też działalność reklamową. Posiada też dział, który przygotowuje dla niego rozwiązania technologiczne, np. specjalistyczne oprogramowanie.

Oferującym akcje będzie Dom Maklerski BOŚ.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych