Internet zagraża telewizji

Z najnowszego badania Institute for Business Value - globalnegodziału badawczego firmy IBM - wynika, że konsumenci przeznaczająprawie tyle samo swojego czasu na surfowanie po Internecie co naoglądanie telewizji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis Marketing Charts, 66 procent respondentówprzeznacza od 1 do 4 godzin dziennie na oglądanie telewizji, wporównaniu do 60 procent spędzających tyle samo czasu w sieci.Tymczasem 19 procent badanych spędza 6 lub więcej godzin online, wporównaniu do 8 procent, którzy powiedzieli to samo otelewizji.

Coraz bardziej popularne staje się oglądanie wideo online. 67procent badanych stwierdziło, że już oglądali albo chcą oglądaćklipy wideo w sieci. Spośród serwisów oferujących tego typu treścinajpopularniejsze są strony specjalnie im poświęcone (np. YouTube).Następne w kolejności są strony stacji telewizyjnych, wyszukiwarkii serwisy społecznościowe.

Z badania wynika także, że coraz więcej osób ogląda telewizję zapomocą urządzeń DVR (digital video recorder). 24 procentamerykańskich respondentów posiada DVR, przy użyciu którego oglądapołowę telewizyjnych programów. Spośród tych osób, 33 procentogląda więcej telewizji od czasu gdy posiada DVR.

Badanie zostało przeprowadzone między kwietniem a czerwcemobecnego roku w USA, Wielkiej Brytanii, Japonii, Niemczech iAustralii.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"