Internet zwiększa oglądalność programów i seriali telewizyjnych

Widzowie, którzy znajdą program lub serial telewizyjny w sieci,zaczynają go oglądać również w telewizji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez Yahoo i agencję interaktywnąDeep Focus wynika, że 19 procent respondentów, którzy znaleźli wsieci program lub serial przed jego telewizyjną premierą, ogląda gopóźniej na małym ekranie - informuje serwis ClickZ.

Tak samo było w przypadku 13 procent badanych, którzy danyprogram lub serial znaleźli online już po tym jak został onwyemitowany w telewizji.

Z kolei 70 procent respondentów, którzy szukali w sieci programulub serialu przed premierą jego drugiego sezonu, później regularnieoglądało go w telewizji. Natomiast w przypadku gdy drugi sezonprogramu lub serialu już się rozpoczął, 39 procent szukających najego temat informacji w sieci oglądało go później na małymekranie.

Wyniki tego badania pokazują, że odpowiednia promocja winternecie i dostarczanie użytkownikom jak największej liczbyinformacji, pozytywnie wpływa na telewizyjną oglądalność programówi seriali.

źródło: ClckZ

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?