SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ja + nowe możliwości” - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

Startuje kampania reklamowa sieci Plus wprowadzająca nowy format kreatywny, przygotowany przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Akcja - przy której pracowały też firmy TFP, Lunapark i Media Direction OMD - jest prowadzona pod hasłem „Plus. Nowe możliwości”.

Nowa kampania Plusa pokazuje różnych użytkowników tej sieci, którzy prezentują swoje zainteresowania i umiejętności. W reklamach jest eksponowanych więcej kolorów niż dotychczas - oprócz zielonego, dominującego w identyfikacji wizualnej marki, także czerwony, pomarańczowy, niebieski, żółty i różowy. Hasło przewodnie to „Plus. Nowe możliwości”.

Na razie zaczęła się odsłona wizerunkowa akcji, prowadzona głównie w telewizji, internecie i na outdoorze. Na początku przyszłego tygodnia wprowadzone zostaną zmiany w ofercie Plusa i zacznie się właściwy, produktowy etap kampanii. Polkomtel nie podaje jeszcze szczegółów dotyczących nowej koncepcji komunikacji.

Koncepcję nowej kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, która w kwietniu br. wygrała przetarg na obsługę reklamową Plusa, przejmując ją od Young & Rubicam Poland (więcej na ten temat).

Reżyserią nowych spotów zajął się Tim Nackashi, produkcją - dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Niedawno swoją komunikację marketingową zmodyfikował inny operator telekomunikacyjny - Orange Polska. W jego nowych reklamach pojawiło się więcej kolorów, animacje obrazujące oferty oraz hasło „Liczy się to, co ważne dla Ciebie” (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: „Ja + nowe możliwości” - Plus zmienia komunikację reklamową (wideo)

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zalan
Taka zmiana wizerunku, a właściwie jego odświeżenie jest potrzebne Plusowi, bo dawno nie widzieliśmy ciekawych reklam tego operatora (no może z wyj. Plush, który idealnie trafił w swoją grupę targetową). A Plus to ważny gracz na naszym rynku tym bardziej, że jego kapitał jest polski.
odpowiedź
User
V.
Super! Nareszcie wszystkie 4telekomy mówią wspólnym, generycznym głosem, którego nikt nie ma ochoty słuchać. Gratulacje branżo!
odpowiedź
User
Taurusileo
Nie polecam Plusa!
Plus nie dba o swoich klientów, którzy chcą przedłużyć umowę, bowiem oferuje im droższe telefony,
niż nowym klientom, w tej samej taryfie.
To raz, a dwa, Plus okrada swoich klientów, blokując konto kilka dni przed upływem ważności!
Dlatego NIE POLECAM PLUSA!!!
odpowiedź