Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks

Jacek Szymczyk objął w Discovery Networks stanowisko ad sales directora na Europę Środkową. Zastąpił w tej funkcji Marcina Łukasiewicza, który zdecydował się na odejście z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks
Jacek Szymczyk

Szymczyk będzie zarządzał całościowo sprzedażą czasu reklamowego i realizacją projektów specjalnych na rynkach Europy Środkowej, takich jak Polska, Węgry, Czechy i Słowacja, nadzorując pracę siedmioosobowego zespołu. Będzie podlegać bezpośrednio Olgierdowi Dobrzyńskiemu, country managerowi na Europę Środkową.

Jacek Szymczyk związany jest z Discovery Networks od ponad ośmiu lat. Ostatnio zajmował stanowisko brand partnership managera na Europę Środkową i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę (nadawca szuka obecnie jego następcy). W tym czasie realizował projekty sprzedażowe dla klientów firmy i odpowiadał za niestandardowe rozwiązania reklamowe. Bezpośrednio nadzorował rynek węgierski w obszarze brand partnership.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"