SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak konsumenci wolą otrzymywać reklamy?

W swoim najnowszym raporcie o nazwie 'Responsiveness to Ads AcrossMedia' firma badawcza Mediamark Research & Intelligence (MRI)podzieliła dorosłych Amerykanów na sześć segmentów pod względemmediów poprzez które preferują otrzymywanie reklam.

9 procent amerykańskich konsumentów należy do najmniej licznegosegmentu 'Ads on Emerging Media Vehicles' ('Reklamy w mediachrozwijających się'), który ma też najniższą średnią wiekową (35,5)- informuje serwis Marketing Charts.

Osoby z tej grupy są najbardziej zainteresowane reklamamidostarczanymi poprzez media nietradycyjne, takie jak urządzeniamobilne czy product placement w grach wideo, filmach i programachtelewizyjnych. Najczęściej też zgadzają się ze stwierdzeniami:"Poparcie gwiazdy może wpłynąć na rozważenie przeze mnie zakupudanego produktu", "Zawsze jestem pierwszą osobą w grupie swoichznajomych, która wypróbowuje nowe produkty i usługi", "Nadążam zaostatnimi trendami i modami" oraz " Nazwa marki jest najlepszymznakiem jakości".

Z kolei po 17 procent konsumentów znalazło się w segmentach 'Adsin Mass Media' (Reklamy w mediach masowych - reklamy dostarczanepoprzez czasopisma i media elektroniczne, tj. telewizja, radio iinternet) oraz 'Ads on Paper' ('Reklamy na papierze' -informacyjne, odprężające i inspiracyjne reklamy dostarczanepoprzez prasę), 13 procent w 'Ads at Events' (Reklamy nawydarzeniach' - reklamy wyświetlane w trakcie sportowych irozrywkowych wydarzeń oraz poprzez product placement w filmach iprogramach telewizyjnych), a 12 procent w 'Ads on the Road'('Reklamy na drodze' - reklamy na billboardach, taksówkach,autobusach i pociągach, przystankach autobusowych i stacjachkolejowych).

Tymczasem najliczniejszy okazał się segment nazwany 'Ad Averse'(32 procent), do którego zaliczono konsumentów albo niezainteresowanych reklamami dostarczanymi poprzez jakiekolwiekmedium albo nie wystawianych na konkretną platformę reklamową.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Jak konsumenci wolą otrzymywać reklamy?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl