W sklepach LPP można oddać używaną odzież

Firma LPP, właściciel marek odzieżowych takich, jak Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay prowadzi zbiórkę odzieży używanej. Odzież dowolnej marki można przynieść od teraz do każdego z blisko tysiąca sklepów firmy na terenie całego kraju.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W sklepach LPP można oddać używaną odzież

LPP prowadzi akcję zbiórki używanej odzieży od połowy 2018 roku. Teraz rozszerza ją na wszystkie salony marek LPP: Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay w kraju. Można do nich przynieść ubrania dowolnej marki, zostawić w specjalnie przeznaczonych do tego pojemnikach lub oddać sprzedawcy w sklepie. Rzeczy muszą być w takim stanie, by można było ich ponownie używać.

Odzież w dobrym stanie jest przekazywana osobom w kryzysie bezdomności. Reszta ubrań trafia do przetworzenia - powstaje z nich surowiec do produkcji przędzy, zgodnie z ideą textile-to-textile.

Najpierw akcja była prowadzona w ok. 20 wybranych salonach marki Reserved, rok później wprowadzono ją również w sklepach marek House i Mohito. Pod koniec 2019 roku używana odzież była już zbierana w ok. 50 salonach firmowych LPP.

Spółka podaje, że w ciągu 4 lat trwania akcji zebrano ponad 12 ton ubrań. Odzież ta trafiła - za pośrednictwem Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta - do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

LPP od ub.r. współpracuje z polskim start-upem Use Waste, który na jej zlecenie zajmuje się opracowaniem innowacyjnej technologii produkcji przędzy z odpadów tekstylnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu