SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakich reklam internetowych nie lubimy?

Najmniej lubiane reklamy internetowe: overlay i pop-up

Agencja medialna OMD Digital przeprowadziła ankietę nad dokuczliwością różnych form reklamy internetowej. Badania wykazały, że intenauci są równie niechętni formie overlay jak pop-upom - informuje serwis "Internet Standard."

Według badańOMD Digital najskuteczniejszymi formatami reklam są MPU - czyli reklama śródtekstowa, skyscraper i banery interaktywne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jakich reklam internetowych nie lubimy?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl