Jakub Puźniak zajmie się public affairs w Coca-Cola Poland Services

Jakub Puźniak objął stanowisko public affairs manager Poland w Coca-Cola Poland Services, wzmacniając dział public affairs i komunikacji marki na Polskę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Puźniak zajmie się public affairs w Coca-Cola Poland Services
Jakub Puźniak

W strukturach Coca-Cola Poland Services odpowiada za realizację projektów z zakresu współpracy z interesariuszami, w tym przygotowywanie analiz otoczenia instytucjonalnego spółki, tworzenie i realizację strategii działań angażowania interesariuszy, ocenę istniejących oraz budowę nowych relacji instytucjonalnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coca-cola-nakretki-butelek-mocowane-na-stale-sup-single-use-plastic ##

Przed dołączeniem do polskiego oddziału The Coca-Cola Company, Jakub zdobywał doświadczenie zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym. W swoich poprzednich rolach zajmował się szeroką gamą produktów spożywczych i napojów. Poprzednio pracował w Metal Packaging Europe w Brukseli, organizacji reprezentującej producentów i dostawców opakowań metalowych, w której odpowiadał za zagadnienia public affairs w odniesieniu do kwestii opakowaniowych oraz ich bezpieczeństwem w kontekscie kontaktu z żywnością. Wcześniej zajmował się wdrażaniem strategii public affairs w European Cocoa Association, stowarzyszeniu zrzeszającym największe firmy z branży handlowej i przetwórstwa ziaren kakaowca, a także magazynowania i powiązanych działań logistycznych.  

Jakub Puźniak ukończył MA European Public Policy Process na Maastricht University oraz BA European Studies na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?