Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media

Jakub Wilczak objął nowo utworzoną funkcję head of product and technology w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media (poprzednio Goldbach Audience Poland). W Grupie Ströer pracuje od 2009 roku, ostatnio w przejętej przez nią sieci Ad!Vice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media
Jakub Wilczak

Na nowym stanowisku Jakub Wilczak będzie odpowiadał w Ströer Digital Media za rozwój oferty programmatic, technologii oraz produktów. Sieć Ströer Digital Media powstała na początku lutego br. z przemianowania Goldbach Audience Poland, kupionej przez Grupę Ströer na początku br.

Witczak jest związany z Grupą Ströer od 2009 roku. W ostatnim okresie był operations directorem w sieci reklamy internetowej Ad!Vice, zarządzał produktami premium i sprzedażą automatyczną.

Wcześniej był m.in. kierownikiem działu sprzedaży w sieci Ad.net, ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 9 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]