Jan Tomaszewski dla MARSa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 8 września br. trwa radiowa kampania reklamowa firmy MARS. Jej celem jest budowanie wizerunku i świadomości sieci RTV AGD Mars na terenie Polski.

Produkcją telewizyjnego spotu reklamowego i realizacją kampanii promocyjnej w mediach zajmuje się agencja Point Group. Media wykorzystane podczas kampanii to: telewizja, radio oraz w końcowej fazie billboardy i miniboardy.

Bohaterem spotu jest legendarny bramkarz, który zatrzymał Anglię - Jan Tomaszewski. Sieć RTV AGD Mars wykorzystuje w swojej komunikacji marketingowej wizerunek Jana Tomaszewskiego, zgodnie z hasłem głoszonym przez Tomaszewskiego: "kiedyś nie przepuszczałem bramek - teraz nie przepuszczam takich okazji jak w RTV AGD Mars".

Kampania wykorzystuje 3 wersje spotu promujące kolejno produkty marek Mastercook, Ardo i Thompson. Trwa do 15 października.

Na cały czas trwania kampanii reklamowej w salonach Mars przygotowano dla Klientów konkursy i upominki. Finał kampanii będzie wielkim wydarzeniem w Centrum Handlowym Panorama w Gorzowie Wlkp. (siedzibie sieci MARS) - 17 października 2003, z udziałem ogólnopolskich mediów oraz gości honorowych: Jana Tomaszewskiego i Kazimierza Górskiego (w tym roku mija 30. Rocznica meczu reprezentacji Polski na Wembley).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"