SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski

Jarosław Skorupa został nowym dyrektorem biura reklamy firmy Fratria, która wydaje m.in. tygodnik „W  Sieci” i serwisy Grupy wPolityce.pl. Z wydawnictwa odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski.

Jarosław Skorupa, fot. Fratria Article

Na stanowisku dyrektora biura reklamy Fratrii Jarosław Skorupa zastąpił Karola Skorupskiego i jego zastępcę Marcina Ośmiałowskiego. Skorupski do wydawnictwa przyszedł wiosną ub.r. Przedtem przez ponad trzy lata był dyrektorem sprzedaży w Grupie Allegro. Marcin Ośmiałowski przed dołączeniem do Fratrii też przez ponad trzy lata pracował w Grupie Allegro - jako dyrektor w biurze reklamy.

Nie udało nam się ustalić obecnych planów zawodowych Karola Skorupskiego i Marcina Ośmiałowskiego.

Jarosław Skorupa od połowy ub.r. jest współwłaścicielem i członkiem zarządu agencji interaktywnej 3Digits. Pełni w niej również funkcję business development directora. Wcześniej, w latach 2011-2015, pracował w biurze reklamy PMPG Polskie Media. Zawodowo związany był również z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, „Rzeczpospolitą” i „Pulsem Biznesu”.

Skorupa zrezygnował z pracy w 3Digits, natomiast wciąż jest współwłaścicielem tej firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jarosław Skorupa nowym szefem reklamy Fratrii, odeszli Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fegor
Ciekawe, Ciekawe,
12 8
odpowiedź
User
Miś
Ręce opadają, Skorup za Skorupskiego. To taka zmiana jak Popek za Młynarską!!!!!!!!!!!!!!
25 11
odpowiedź
User
Muniek
Dobra zmiana. W końcu może będzie wiadomo kto tam zajmuje się sprzedażą.Powodzenia Jaroslaw☺
11 22
odpowiedź
User
Geko
Człowiek z ogromnym doświadczeniem mediowym , sprzedażowym. Dobry ruch Wydawcy. Powodzenia
12 18
odpowiedź
User
MIKROFALA
... no taka "dobra zmiana", ze za chwilę pociechę z ich pracy będzie miał inny wydawca... Karol i Ośmiał roboty się nie boją, dadzą radę, spoko.
20 11
odpowiedź