SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jeden z dziesięciu” stracił widzów. Tadeusz Sznuk lepszy od Agaty Młynarskiej

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” w wiosennej ramówce TVP2 ogląda o 500 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Prowadzony przez Tadeusza Sznuka program daje Dwójce trzecie miejsce w rynku, notuje ona jednak lepsze wyniki niż siostrzana Jedynka.

Tadeusz Sznuk, fot. tvp Article

Premierowe odcinki programu “Jeden z dziesięciu” oglądać można w TVP2 od poniedziałku do środy o 18.50 od 25 lutego br. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków teleturnieju nadanych do 9 kwietnia br. wyniosła 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 11,46 proc. udziału w grupie 4+ i 6,91 proc. w  grupie 16-49.

Dotychczas najwięcej widzów w najnowszym sezonie zgromadził odcinek nadany 12 marca br. Przyciągnął on przed ekrany 2,04 mln osób. To jedyne wydanie programu, które przekroczyło 2-milionową widownię.

Widownia topowych odcinków „Jednego z dziesięciu”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-03-2014

       2 039 727

13,94%

11-03-2014

       1 887 966

12,91%

17-03-2014

       1 850 329

12,59%

Wiosną tego roku „Jeden z dziesięciu” ma mniej widzów niż w analogicznym okresie ub.r. Wówczas program gromadził 2,09 mln oglądających przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,80 proc. i 8,71 proc.

W czasie emisji teleturnieju TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku. Liderem wówczas jest TVN, nadający końcówkę „Szpitala” i „Faktów”, co daje mu 26,70 proc. udziału. Druga pozycja należy do Polsatu, emitującego „Wydarzenia” (20,56 proc.). Gorzej od TVP2 wypada TVP1 („Świat się kręci” ; 11,46 proc.).  Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Oglądalność teleturnieju na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN

     3 717 896

26,70%

25,60%

Polsat

     2 862 496

20,56%

23,25%

TVP2 - 1 z 10

     1 595 733   

11,46%

6,91%

TVP1

     1 163 535

8,36%

5,30%

„Jeden z dziesięciu” nadawany jest w TVP2 od 1994 roku. Teleturniej oparty jest na brytyjskim formacie „Fifteen to one”. Od początku istnienia programu jego gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jeden z dziesięciu” stracił widzów. Tadeusz Sznuk lepszy od Agaty Młynarskiej

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
were
porównywanie p. Sznuka z Młynarską to jest policzek dla p. Tadeusza....
87 11
odpowiedź
User
Vlastimir
Absurdalny tekst: porównanie czterech różnych formatów, informacje o spadku widowni tylko przy teleturnieju... Co z tego wynika? Równie dobrze można porównać ofertę Polsatu, Mini-Mini i Polo TV w czasie między 13:37 a 15:29 w co drugie środy... Prędzej zróbcie zestawienie, od kogo dobrze ponad milionowa widownia Młynarskiej uciekła... Przecież jeszcze we wrześniu i październiku wszyscy wykopali jej grób a ta rośnie w najlepsze
19 31
odpowiedź
User
standard białorusko-moskiewski
TVP muszą rządzić dziennikarze, a nie śmierdzący partyjną propagandą politrucy. Trzeba zacząć od jutra, żeby za 2-3 lata było normalnie. Standard białorusko-moskiewski. Prezydent obsadza swoich, premier swoich, minister swoich, gangsterzy swoich. Jedna mafia. Tv-widzów brak. I słusznie. Nie będziemy utrzymywać partyjnego sra… w banię.
30 16
odpowiedź
User
Prufrock
Jedyny teleturniej w tej durnej dwójce coś wart. Reszta to śmiecie. Ustawiane, wypicowane, tandetne nic.
49 13
odpowiedź
User
do Vladimir
w październiku, to było przed wojną
31 10
odpowiedź