SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move

Koszykarz Jeremy Sochan został nowym ambasadorem marki napojów izotonicznych 4Move, produkowanych przez FoodCare. 

Jeremy Sochan Article

Jeremy Sochan to kolejny koszykarz promujący 4Move. Markę w przeszłości reklamował również zawodnik NBA Marcin Gortat.

– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

- 4Move to marka dla osób, które lubią uprawiać sport, zarówno bardziej profesjonalnie, jak i tych, którzy po prostu chcą się poruszać, dbać o zdrowy tryb życia. Jesteśmy jednym z głównych graczy na rynku. Napoje izotoniczne to kategoria, która ma największe wzrosty wśród wszystkich produktów napojowych. Nasz "flagship" to napój niebieski - mówiła na konferencji Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje w FoodCare.

Jeremy Sochan na spotkaniu prasowym inaugurującym współpracę z 4Move

Produkty 4Move sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.

– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4Move gwarantuje wysoką jakość. Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan. 

 - Chcieliśmy rozpostrzeć skrzydła, dlatego dołączył do nas Jeremy, który jest znakomitym sportowcem u progu swojej kariery. Bardzo chcemy go wspierać, by osiągał jak najlepsze wyniki i był najlepszym koszykarzem na świecie - dodaje Patrycja Giurko. 

Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4Move.  Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii reklamowej 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Hasłem akcji będzie „Now it’s your move”.

Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. 

FoodCare z 4Move stawia na sportowych ambasadorów

Wcześniej produkty firmy promowali m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund.

W przeszłości marka 4Move stawiała już na współprace reklamowe ze sportowymi ambasadorami. W 2018 roku marka reklamowała się hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” z Adamem Nawałką, wtedy selekcjonerem piłkaskiej reprezentacji Polski. W tym samym roku izotonik 4Move Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie reklamował były piłkarz, a obecnie sportowy ekspert Jerzy Dudek. W ostatniej dużej kampanii z 2019 roku markę promował w spotach dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, obecnie zaangażowany w politykę.

FoodCare był też sponsorem Legii Warszawa

Dołącz do dyskusji: Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl