'Jest Crunchips, jest impreza!'

Rusza jesienna kampania marki Crunchips.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spot promujący dwa nowe smaki chipsów grubo krojonych X-Cut – Kebab z cebulką oraz Pizza z ziołami, to kontynuacja serii „Emoticony”, którą Just wygrał przetarg ogłoszony wiosną tego roku przez koncern The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Seria spotów pod wspólnym claim’em „Jest Crunchips, jest impreza!” nawiązuje do popularnych i modnych postaci emotikonów, znanych przede wszystkim z wirtualnego świata komunikatorów internetowych oraz telefonii komórkowej.

Kampania wystartowała 30 października. Emisje spotów będzie można oglądać do końca listopada. Media do kampanii zakupił MediaCom. Just pracuje dla marki Crunchips od kwietnia tego roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"