SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Jestem smart” w reklamach systemu sterowania ogrzewaniem Danfoss Link (wideo)

Firma Danfoss Poland rozpoczęła kampanię reklamową swojego systemu Danfoss Link służącego do inteligentnego sterowania ogrzewaniem. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Jestem smart”, przygotowały firmy marketingowe NuOrder i Codemedia.

Article

Kampania podkreśla, że Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.

Akcja reklamowa przez sześć tygodni będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, kanały tematyczne). Ponadto obejmuje internet (m.in. social media), prasę (magazyny specjalistyczne), w punkty dystrybucji (hurtownie, sklepy typu do it yourself) oraz szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju.

Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja NuOrder (która w listopadzie ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową wprowadzenia Danfoss Link na polski rynek), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Wcześniej kampania prowadzona była w Niemczech, Polska jest drugim krajem, w którym jest realizowana. Reżyserią spotu zajął się Christoffer Boe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Jestem smart” w reklamach systemu sterowania ogrzewaniem Danfoss Link (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czy można to odzobaczyć?
Kolejne bezmyślne hasło, ogłupianie widza. Smartfon po czesku to chytry telefon. Może tym się zainspirować?
8 9
odpowiedź