SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Joanna Adamowska, obejmując nowe stanowisko business development directora.

Joanna AdamowskaArticle

Do zadań Adamowskiej będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.

Ostatnio w Opus B

Joanna Adamowska dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów, takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej związana była także z domem mediowym PRO Media House, agencją Insignia - gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in.  Grupy Żywiec i marek Bonduelle, Jurajska czy Dr Oetker - oraz agencją reklamową Opcom. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, a od ponad 10 lat związana jest z branżą reklamową, pracując na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl