Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Joanna Adamowska, obejmując nowe stanowisko business development directora.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Joanna Adamowska: z Opus B do 19 Południka
Joanna Adamowska

Do zadań Adamowskiej będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.

Ostatnio w Opus B

Joanna Adamowska dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów, takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej związana była także z domem mediowym PRO Media House, agencją Insignia - gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in.  Grupy Żywiec i marek Bonduelle, Jurajska czy Dr Oetker - oraz agencją reklamową Opcom. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, a od ponad 10 lat związana jest z branżą reklamową, pracując na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agata-bednarska-19-poludnik-brand-designera-karolina-studzinska-senior-account-manager ##

19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych