Joanna Horodyńska w kampanii Sony Ericsson

Firma Sony Ericsson Polska podpisała umowę marketingową z JoannąHorodyńską. Zgodnie z umową prowadzić będzie w ramach polskiejkampanii najnowszych telefonów z serii Cyber-Shot blog internetowy.Przy tworzeniu blogu będzie używać najnowszego modelu K850i.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku,Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem SonyEricsson.

Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje: Media Edge, IQMarketing oraz Image HOUSE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę