SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jubileuszowe wydanie „Dom & Wnętrze” z kampanią

Listopadowe wydanie miesięcznika „Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska) trafiło do sprzedaży 19 października br. Numer ma charakter urodzinowy i wspiera go kampania reklamowa.

Jubileuszowe wydanie „Dom & Wnętrze” z kampanią

Wydanie ma objętość zwiększoną do 146 stron, na których można przeczytać m.in. o apartamencie Kingi Rusin, a także o ulubionych meblach Anny Dereszowskiej, Beaty Sadowskiej, Piotra Rubika i innych gwiazd. Z okazji 20-lecia magazynu „Dom & Wnętrze” pismo zorganizowało też konkurs, w którym wygrać można m.in. profesjonalny projekt wnętrza autorstwa Macieja Zienia. Numer ma normalną cenę 9,99 zł, nakładu wydawca nie ujawnia.

Sprzedaż listopadowego wydania została wsparta kampanią reklamową w radiu (Chilli Zet, Radio PiN), internecie (Wp.pl i Onet.pl) , prasie (tytuły własne Edipresse) i w punktach sprzedaży HDS ( Relay i InMedio). Działania przygotował wydawca, a media zaplanował ZenithOptimedia.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Dom & Wnętrze” w lipcu br. wyniosła 9 293 egz. , czyli o 38,68 proc. mniej niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jubileuszowe wydanie „Dom & Wnętrze” z kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl