SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jula stawia w Polsce na koncept outletów

Szwedzka sieć multimarketów Jula wprowadza na polski rynek swój koncept outletów. Pierwszy z nich zostanie dziś otwarty w Jula Wrocław na wydzielonej powierzchni 400 m2 sklepu. Oferta będzie uzależniona od asortymentu produktów dostępnych w danym czasie.

Article

Outlet Jula ma jeszcze bardziej podkreślić specyfikę sklepu Jula, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie, przy okazji oszczędzając czas i pieniądze. Dodatkowo ten koncept sklepu jest częścią działań firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju, ponieważ daje możliwość zminimalizowania ilości odpadów i przedłużenia żywotności produktów.

Oferta Jula Outlet dostępna będzie na jula.pl wyłącznie na podstronie poświęconej sklepowi we Wrocławiu.

Oferta outletu będzie uzależniona od asortymentu produktów dostępnych w danym czasie.  

- Chciałbym skorzystać z okazji i pogratulować wszystkim osobom zaangażowanym w otwarcie tego nowego konceptu sklepu i Outletu Jula. To zabawny i ekscytujący asortyment, który przede wszystkim stwarza nowe fantastyczne możliwości biznesowe. Klient nigdy nie wie z góry jakie produkty będą dostępne danego dnia w Outlet Jula. Można się zatem spodziewać, że kupujący będą za każdym razem pozytywnie zaskoczeni a zakupy potraktują jako swoiste poszukiwanie skarbów. Dlatego planujemy bardzo dynamiczne zmiany oferty w naszym outlecie, co mam nadzieję wzbudzi ciekawość wśród klientów – mówi Arnold Brzeziński, country operations manager Jula w Polsce.

Siedziba grupy Jula Holding znajduje się w Skara w Szwecji. Grupa zatrudnia około 3500 pracowników. W Polsce ma 15 multimarketów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jula stawia w Polsce na koncept outletów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oj
Zmieńcie agencje reklamową bo to co zrobiła z Waszymi reklamami to jakaś porażka dla ułomnych. Ani one śmieszne ani mówiące o profilu działalności czy asortymencie.
odpowiedź