Justyna Niebutkowska i Magdalena Michałowska awansowały w Alert Media Communications

W zespole agencji Alert Media Communications z początkiem lipca awansowały Justyna Niebutkowska i Magdalena Michałowska. Obie będą pełnić obowiązki senior account executive.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Justyna Niebutkowska pracuje w agencji od listopada 2010 roku i realizuje projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej dla kancelarii Baker & McKenzie oraz spółki Kronopol.  Posiada również doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji produktowej i organizacji eventów. Pierwsze kroki w branży PR stawiała w Wydziale Komunikacji Społecznej Rzecznika Praw Obywatelskich.  Pracowała m.in. dla takich klientów jak: Stovit, Rolnik, Albert Polska, Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods Polska), AXA, Canal+ Cyfrowy, Bierhalle. Z wykształcenia jest prawnikiem.

grafika

Magdalena Michałowska jest związana z agencją od marca 2012 roku. Odpowiada za pracę przy projektach PR dla Mondelez Polska (dawniej Kraft Foods Polska) oraz marki Nivea. Zajmuje się współtworzeniem i realizowaniem strategii działań PR, komunikacją wewnętrzną oraz media relations. Wcześniej realizowała projekty dla takich przedsiębiorstw jak: ING, Makro, SkinClinic, Vita Direct, Blau Farma, Medagro International, Bayer czy Sekcja Medycyny Estetycznej oraz Podyplomowa Szkoła Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego. Posiada także doświadczenie dziennikarskie.

grafika

Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana