Justyna Piszczatowska odchodzi z „Dziennika Gazety Prawnej”. Została naczelną serwisu Green-news.pl

Justyna Piszczatowska, która współpracowała z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) od sierpnia 2018 roku, odchodzi z redakcji. Od dzisiaj jest redaktor naczelną serwisu Green-news.pl.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Justyna Piszczatowska odchodzi z „Dziennika Gazety Prawnej”. Została naczelną serwisu Green-news.pl
Justyna Piszczatowska

Dziennikarka zajmowała się tematyką surowców (ropa, gaz) i przemysłem. - Państwo Drodzy, dzisiaj ostatni dzień w @DGPrawna, @forsalpl, @DziennikPL - serdecznie dziękuję za współpracę. Co dalej? Będę informować po majówce. Nikogo chyba jednak nie zdziwi, że będzie jak na zdjęciu poniżej - coraz bardziej zielono. Udanej majówki i do zobaczenia – napisała na Twitterze.

Od dzisiaj Justyna Piszczatowska została redaktor naczelną nowego serwisu Green-news.pl, który ma opisywać tzw. "czyste" technologie. Portal jest wspólnym projektem Jacka Uryniuka i Piotra Dziubaka, wcześniej także związanych z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, który odpowiadają już za serwis Cashless.pl.

- O czym będzie green-news.pl? O wszystkim tym, co dzieje się, a przynajmniej powinno się naszym zdaniem dziać w związku z postępującą degradacją środowiska. Uważamy, że minęły już czasy, w których możemy bez refleksji spalać nieograniczone ilości węgla, ropy, zużywać plastik, wodę i konsumować na potęgę udając, że nie ma to żadnych konsekwencji dla świata. Niestety - ma - zapowiedziała Piszczatowska.

W dziennikarstwie pracuje od 2006 roku

Wcześniej współtworzyła poświęcony energetyce portal Wysokienapiecie.pl. W dziennikarstwie pracuje od 2006 roku - karierę rozpoczęła w „Gazecie Giełdy Parkiet”, pracowała również m.in. w „ „Rzeczpospolitej” i „Bloomberg Businessweek Polska”.

W 2017 roku odebrała Grand Prix konkursu Towarowej Giełdy Energii dla najlepszych dziennikarzy poruszających tematykę rynków energii elektrycznej i gazu, otrzymując tytuł dziennikarki roku oraz wyróżnienie za najlepszy artykuł poświęcony rynkowi energii elektrycznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol