K2 Create rozszerza zakres usług o launch marek w metawersum

Agencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metawersum.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 Create rozszerza zakres usług o launch marek w metawersum

W ramach nowych kompetencji K2 Create uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek.

Grupa robocza Metaforce składa się z przedstawicieli działów kreacji, strategii, social media oraz motion design, szczególnie zainteresowanych nowymi technologiami. Jej zadaniem jest wprowadzenie marek do metawersum, poprzez edukację i proponowanie rozwiązań dopasowanych do charakteru i potrzeb marek.

– Czy Web3 już niedługo stanie się nową przestrzenią działań agencji reklamowych? Nie mamy wątpliwości, że tak właśnie będzie. Agencja badawcza Gartner przewiduje, że w 2026 roku 25 proc. ludzi będzie spędzało w metaverse minimum godzinę dziennie. Oczywiście nowe uniwersum nie zastąpi nam świata realnego, ale będzie jednym ze sposobów komunikacji, tak jak obecnie social media, których rozwinięciem może stać się właśnie metaverse. Nowy świat w kolejnych dekadach będzie rozwijał się dwutorowo – w kierunku immersyjnego wirtualnego świata (VR) oraz znacznie szybciej przez konsekwentne rozszerzanie świata fizycznego o świat cyfrowy (AR) – mówi Katarzyna Zemlik, senior strategic planner w K2 Create.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/k2-holding-skupi-sie-na-pionie-softwarowym-i-perfectbocie ##

Punkt VR w K2 Create

W październiku agencja stworzyła punkt VR, w którym zespół Metaforce analizuje najlepsze działania marek, jakie dotychczas miały miejsce w metaverse. Eksploruje także topowe platformy typu proto-metawersum, takie jak Decentraland, Sandbox, Axie Infinity, Roblox, Minecraft, Fortnite i możliwości, jakie oferują.

Zespół buduje także elementy nowego uniwersum i projektuje doświadczenia za pomocą dostępnych narzędzi. Efektem działań będzie wykonywanie w wirtualnej rzeczywistości codziennych aktywności agencji reklamowej, takich jak burze mózgów, a finalnie otworzenie całej organizacji na Web3 oraz wprowadzenie do metaverse marek klientów agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny