K2 ekspertem RedDot CMS

K2 uzyskała status Reddot Advanced Partner

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

 K2 otrzymując status RedDot Advanced Partner, znalazła się w elitarnym gronie europejskich firm wyróżnionych przez RedDot Solutions za ekspercką wiedzę oraz bogate doświadczenie we wdrażaniu systemu RedDot CMS. K2 w oparciu o ten system, zrealizowała w mijającym roku ponad 30 serwisów internetowych, m.in. dla: PZU Życie, AIG TFI, Peugeot, FujiFilm, US Pharmacia czy URSA.

 Według Tymoteusza Chmielewskiego, Dyrektora IT w K2: „Nasi specjaliści mają duże doświadczenie szkoleniowe, wypracowaliśmy również szereg gotowych do zastosowania rozwiązań, a forma warsztatów pozwala szybko uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania”.

 RedDot CMS to najbardziej uznany markowy system CMS, obecny na polskim rynku. Na całym świecie zostało zrealizowanych około 3600 serwisów w oparciu o ten produkt, co jest niewątpliwie rekordem wśród rozwiązań komercyjnych.

Według Janusza Żebrowskiego, Dyrektora Zarządzającego K2: „Wybór dostawcy systemu CMS miał dla nas charakter strategiczny. Szukaliśmy narzędzia wydajnego i niezależnego od infrastruktury technologicznej naszych klientów. Ważna była dla nas także intuicyjność obsługi oraz ekonomiczność proponowanych systemów. Dzięki wyborowi RedDot CMS, podnieśliśmy jakość i rentowność naszych usług – głównie za sprawą skrócenia czasu produkcji oraz usprawnienia procedur operacyjnych, a także uniknęliśmy wdrażania niesprawdzonych i ryzykownych rozwiązań”.

Komentarze (0)
AW
4 lata temu

KIEDY 5G PLAYA W ŁODZI???

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"