SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 i K2 Precise dołączyły do sieci ICOM

Agencje K2 i K2 Precise (należące do Grupy K2) dołączyły do globalnej sieci niezależnych agencji ICOM.

Article

- K2 Precise pracuje dla kilkudziesięciu, zarówno polskich jak i globalnych marketerów, jednak zdecydowana większość kampanii jest dedykowana rynkowi polskiemu. Wejście do globalnej sieci daje nam nieograniczone możliwości rozwoju i zapewni możliwość prowadzenia i koordynacji kampanii na całym świecie - uzasadnia Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca K2 Precise.

- O wyborze ICOM jako naszego partnera, zdecydowały nasze liczne spotkania i rozmowy z ich przedstawicielami. Okazało się, że podobnie myślimy o biznesie i wartościach za nim stojących. Mocno wierzę, że to partnerstwo da nam dostęp do briefów, do których do tej pory, z racji naszego lokalnego charakteru, dostępu nie mieliśmy - zaznacza Krystyna Szlassa, dyrektor zarządzająca agencji K2.

ICOM zrzesza ponad 80 niezależnych agencji reklamowych, digitalowych, komunikacji marketingowej i mediów działających w ponad 60 krajach.

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2 i K2 Precise dołączyły do sieci ICOM

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XD
Czyli K2 dostało rachunek na 50k za napisanie tej informacji? Wątpliwa jakość tej super globalnej sieci xD
0 0
odpowiedź