K2 i K2 Precise dołączyły do sieci ICOM

Agencje K2 i K2 Precise (należące do Grupy K2) dołączyły do globalnej sieci niezależnych agencji ICOM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
K2 i K2 Precise dołączyły do sieci ICOM

- K2 Precise pracuje dla kilkudziesięciu, zarówno polskich jak i globalnych marketerów, jednak zdecydowana większość kampanii jest dedykowana rynkowi polskiemu. Wejście do globalnej sieci daje nam nieograniczone możliwości rozwoju i zapewni możliwość prowadzenia i koordynacji kampanii na całym świecie - uzasadnia Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca K2 Precise.

- O wyborze ICOM jako naszego partnera, zdecydowały nasze liczne spotkania i rozmowy z ich przedstawicielami. Okazało się, że podobnie myślimy o biznesie i wartościach za nim stojących. Mocno wierzę, że to partnerstwo da nam dostęp do briefów, do których do tej pory, z racji naszego lokalnego charakteru, dostępu nie mieliśmy - zaznacza Krystyna Szlassa, dyrektor zarządzająca agencji K2.

ICOM zrzesza ponad 80 niezależnych agencji reklamowych, digitalowych, komunikacji marketingowej i mediów działających w ponad 60 krajach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pawel-wujec-nowym-prezesem-firmy-k2-piatek-i-paschalis-jakubowicz-wiceprezesami-za-ciszewskiego-i-lewandowskiego,7170796745156225a ##

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały