SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kamila Terpiał ze zleceniem od warszawskiego ratusza: 11 tys. zł za półtora miesiąca

Bloger Michał Pretm zwrócił uwagę, że była dziennikarka radiowa Kamila Terpiał otrzymała zlecenie przygotowywania tekstów na stronę internetową warszawskiego ratusza, dostanie za to 11 tys. zł brutto. - To wynagrodzenie za 1,5 miesiąca - tłumaczy Terpiał.

fot. Shutterstock.com Article

Michał Pretm - bloger, który prowadził serwis HGW Watch i opisywał m.in. nieprawidłowości wokół warszawskiego ratusza, zwrócił uwagę, że urząd pod nadzorem prezydenta Rafała Trzaskowskiego podpisał umowę z dziennikarką Kamilą Terpiał na przygotowanie i redagowanie tekstów na stronę internetową. Zlecenie miało zostać wycenione na 11 tys. złotych brutto.

- Ratusz @trzaskowski_ podpisał miesięczną umowę z Kamilą Terpiał-Szubartowicz "dziennikarką", na "przygotowanie i redagowanie tekstów na stronę internetową". Za 11 000 zł. Dojna zmiana w Ratuszu dla koleżanki rzecznika z PR1 - skomentował.

Kamila Terpiał odpowiedziała blogerowi na Twitterze. - Muszę pana rozczarować. Pracę rozpoczęłam w połowie maja, a umowa kończy się w czerwcu. To 1,5 miesiąca. Wynagrodzenie otrzymuję za godzinę pracy - 34,40 brutto. Po drugie, nie jesteśmy już z Przemysławem Szubartowiczem rodziną i nie noszę jego nazwiska #fakenews - podkreśliła.

Kamila Terpiał po odejściu z Jedynki pracowała w Radiu ZET

Zarówno Terpiał, jak i Szubartowicz pracowali w radiowej Jedynce, ale najpierw zostali odsunięci od prowadzenia audycji, a potem zwolnieni. Mieli nie poznać jednak powodów ich usunięcia z grafiku.

Oboje publicznie poparli akcje ówczesnego dyrektora Jedynki Kamila Dąbrowy (obecnie rzecznika Ratusza), który na znak protestu przeciwko nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji co godzinę na antenie Jedynki Polskiego Radia puszczał hymn Polski oraz Unii Europejskiej. Wkrótce potem został zwolniony, stanowisko dyrektora przejął Rafał Porzeziński.

Przemysław Szubartowicz prowadził w Jedynce takie programy jak: „Rozmowa dnia”, ”Na inny temat”, „Z kraju i ze świata”, „Wieczór wydawców” czy „Polska i świat”. W 2016 roku zdjęto także jego program „Konfrontacje” z anteny TVP Info. Następnie uruchomił portal Wiadomo.co.

Z kolei Kamila Terpiał była reporterką sejmową, prowadziła też „Rozmowę dnia”, ”Polska i świat” oraz "Z kraju i ze świata”. Potem pracowała w Radiu Zet, z którym rozstała się na początku marca ub.r.

Udział Jedynki pod względem słuchania w okresie od lutego do kwietnia 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 5,8 proc. To spadek o 1,2 pkt. proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamila Terpiał ze zleceniem od warszawskiego ratusza: 11 tys. zł za półtora miesiąca

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
neon
bardzo dobrze!!!!!!!!
2 4
odpowiedź
User
Gość X
Dawniej Kamila Terpiał-Szubartowicz, żona Przemka.
5 2
odpowiedź
User
Papa Diego
No właśnie jest pytanie o źródła utrzymania portalu wiadomo.co i samego pana Przemka
4 0
odpowiedź
User
prośba
Panie Michale, skoro jest pan takim wybitnym tropicielem, proszę prześwietlić zarobki "dziennikarzy" Polskiego Radia i TVP. Ciekawych rzeczy się zapewne dowiemy.
13 6
odpowiedź
User
B. Krzyk
Kamila była jedną z wielu dziennikarek i dziennikarzy, dotkniętych pisowską czystką w Polskim Radio w 2016 r.
5 5
odpowiedź