SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamilla Baar w reklamie polskiego dealera aut Rolls-Royce, Aston Martin, McLaren

Ruszyła kampania "One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus" polskiego dealera samochodów premium Auto Fus Warszawa. W serii spotów auta Rolls-Royce, Aston Martin i McLaren promuje aktorka Kamilla Baar.

"One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus"  to nie tylko pierwsze reklamy stworzone na  zamówienie i we współpracy warszawskiej firmy Auto Fus Group. Trzy spoty zostały zrealizowane tak, by mogły być pokazywane niezależnie lub jako jeden film, w którym prezentują się trzy najbardziej luksusowe brandy brytyjskiej motoryzacji.

Każdy z modeli - Rolls-Royce Ghost, Aston Martin DBX 707 oraz McLaren Artura - został zaprezentowany przez pryzmat swoich właścicieli: współczesnych świadomych siebie, swojego potencjału i możliwości.

Kamilla Baar w reklamie samochodów Auto Fus Warszawa

Rolę kobiecą w filmach zagrała aktorka Kamilla Baar, natomiast  autorem pomysłu kreatywnego i reżyserem filmów jest Błażej Baar.

Za projekt po stronie Auto Fus Group  odpowiadali Maksymilian Fus, luxury brands manager oraz Paweł Tatur, head of marketing Auto Fus Group.

- To jeden, ale jednocześnie trzy filmy - powiedział Paweł Tatur. “Każdy może być równie dobrze pokazywany oddzielnie jako reklama jednej marki. Chociaż nam najbardziej odpowiada pokazywanie pełnego portfolio tego, co najlepsze w brytyjskiej motoryzacji - dodaje.

- Realizacja i praca z siostrą na planie była doskonałą przygodą i świetną zabawą  a upragniony efekt osiągnęliśmy dzięki doskonałemu przygotowaniu i wspaniałej ekipie – powiedział Błażej Baar.

Akcja ruszyła 15 grudnia w internecie, dzień później zobaczą ją widzowie Multikin w całej Polsce. Serię filmów promujących luksusowe marki z portfolio Auto Fus Group  wyprodukował dom produkcyjny Highnoon.

Dołącz do dyskusji: Kamilla Baar w reklamie polskiego dealera aut Rolls-Royce, Aston Martin, McLaren

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Skoro takie marki muszą się reklamować to wyraźny sygnał, że w kryzysie bogaci stają się jeszcze bogatsi, a biedni jeszcze biedniejsi.
odpowiedź
User
wujek Staszek
tam był montażysta czy maszyna losująca?
odpowiedź
User
Chyba
Już nawet drogie marki muszą robić reklamy, żeby opchnąć ludziom auta spalinowe, tak? Skoro ich stać, ok. Kto kupi, niech płacze i tankuje.
odpowiedź