Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive

Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania BTL reklamuje wprowadzaną na rynekpastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive.Akcja pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" podkreśla, żeprodukt łączy 12-godzinne działanie antybakteryjne z łagodzeniemnadwrażliwości zębów.

Działania obejmują materiały POS oraz prezentacje z udziałemhostess w sklepach. Realizacją kampanii zajmuje się agencjamarketingu zintegrowanego Focus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"