Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive

Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania BTL reklamuje wprowadzaną na rynekpastę do zębów Colgate Total Advanced Sensitive.Akcja pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" podkreśla, żeprodukt łączy 12-godzinne działanie antybakteryjne z łagodzeniemnadwrażliwości zębów.

Działania obejmują materiały POS oraz prezentacje z udziałemhostess w sklepach. Realizacją kampanii zajmuje się agencjamarketingu zintegrowanego Focus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day