SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex

Ruszyła kampania reklamowa nowej linii prezerwatyw i żeli Durex Intense. Za jej przygotowanie odpowiadają Feeders.Agency, 2012,  Papaya Films, OMD i Digital Resolution.

Article

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy, który pokazuje pary z dwóch perspektyw - miłosnej i bardziej erotycznej. Reklama pokazuje, że codzienne sytuacje mogą być wstępem do bardziej intensywnych doznań.

Spot pokazywany jest w telewizji, kinach i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube).

Za kreację i obsługę kampanii odpowiedzialne są Feeders.Agency i Agencja 2012, a za produkcję Papaya Films. Film wyreżyserowała Julia Rogowska, a sesję zdjęciową zrealizował Daniel Jaroszek - twórcy reprezentowani przez Papaya Films. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution.

To pierwsza kampania Durexa realizowana przez Agencję 2012 i Feeders.agency, które wybrano w styczniowym przetargu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotrek
Pomysł spoko, realizacja spoko, ale całość psuje słabe, przegadane V/O, a dodatkowo dobór lektorów, płaska, nijaka intonacja. Szkoda.
8 8
odpowiedź