Kampania przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego

1 marca 2007 r. rozpoczyna się trzecia ogólnopolska kampania edukacyjna przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania, pod hasłem 'Wstyd od razu, kara zaraz potem' ma zwiększyć świadomość Polaków, że piractwo telewizyjne jest przestępstwem. Akcja jest organizowana przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych SYGNAŁ.

Celem rozpoczynającej się kampanii jest zwrócenie uwagi na społeczny problem, jakim jest kradzież sygnału telewizyjnego oraz zwiększenie świadomości, że grozi za nie kara, jak za każdą inną kradzież.

Kampania edukacyjna uświadamiająca, że nielegalny odbiór telewizji to taki sam powód do wstydu jak każda inna kradzież, będzie realizowana w marcu i kwietniu w oparciu o 30-sekundowy spot telewizyjny, emitowany przez nadawców zrzeszonych w stowarzyszeniu SYGNAŁ na kanałach: ale kino!, CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Sport, Comedy Central, Kuchnia.tv, HBO, HBO2, MTV, PLANETE, VH1, VIVA. Partnerami akcji są stacje: AXN, Jetix, Kino Polska, National Geographic Channel, TVBiznes, TVN Style, TVN TURBO, Zone Club, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica, które bezpłatnie udostępniły stowarzyszeniu czas antenowy.

Bannery kampanii będą emitowane na stronach internetowych.

30-sekundowy spot telewizyjny, przygotowany przez agencję MCC (scenariusz Jacek Redźko), wyreżyserował Paweł Kloc. Autorem zdjęć jest Jarosław Szoda. Spot wyprodukowała Fabryka Spółka Realizatorów Filmowych i Telewizyjnych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?