Kampania przeciwko pijanym kierowcom w Kielcach

W Kielcach pod hasłem "Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela"rozpoczęła się spontaniczna kampania społeczna przeciwko jeżdżącympod wpływem alkoholu. W ramach akcji naklejki z sugestywną kreacjązostaną dołączone do dziennika "Echo Dnia".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampanię "Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela"zapoczątkowali bliscy człowieka, który zginął w Kielcach w wypadkuspowodowanym przez jadącego pod wpływem alkoholu. Zorganizowali oniw tym mieście marsz milczenia przeciwko pijanym kierowcom orazprzygotowali koszulki i naklejki na samochody przedstawiająceodcisk zakrwawionej dłoni z hasłem kampanii. 3 październikanaklejki zostaną dołączone do całego nakładu "Echa Dnia", asugestywna kreacja ma zostać wykorzystana w dużej społecznej akcjireklamowej.

Kampania ma zwiększyć świadomość społeczną na temat ważnościproblemu pijanych kierowców oraz wpłynąć na samych prowadzącychpojazdy. Jednocześnie stanowi ona część prowadzonej od początkuwrześnia przez wszystkie dzienniki z grupy Mediów Regionalnychakcji społecznej "Bezpieczne drogi", w ramach której na łamach tychgazet poruszane są tematy związane ze sposobami zapobieganiazagrożeniom w czasie jazdy oraz dołączane są odpowiednie gadżety(opaski odblaskowe i kamizelki dla kierowców) i atlasy samochodowez zaznaczonymi czarnymi punktami i fotoradarami.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI