SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Holenderska marka traci fanów po kampanii z udziałem osób homoseksualnych

Suitsupply, holenderska firma odzieżowa, w swojej nowej kampanii pokazała zdjęcia osób homoseksualnych okazujących sobie uczucia. Nie wszystkim fanom się to spodobało - profil firmy na Instagramie przestało śledzić ponad 12 tys. osób.

Article

„Find your perfect fit” to hasło nowej kampanii holenderskiej firmy odzieżowej Suitsupply, promującej kolekcję wiosenno-letnią.  Bohaterami zdjęć i oraz reklamy, przygotowanych na potrzeby akcji, są osoby homoseksualne okazujące sobie uczucia m.in. poprzez przytulanie i całowanie.

Koncept nie przypadł do gustu części odbiorców - na Facebooku i Instagramie posypały się krytyczne komentarze, część fanów wyrażała swoje zniesmaczenie, inni deklarują wręcz bojkot Suitsupply. Na Instagramie konto firmy przestało obserwować ponad 12 tys. osób.

Prezes Suitsupply Fokke de Jong przyznał, że krytyczne reakcje części odbiorców były do przewidzenia. Niemniej, marka zyskała wielu nowych fanów, którzy pozytywnie odebrali akcję.

Fokke de Jong dodał, że celem kampanii jest celebracja wszystkich związków między ludźmi, opartych na miłości.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Holenderska marka traci fanów po kampanii z udziałem osób homoseksualnych

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Van Maart
nie każdy chce być kojarzony z wynaturzeniami.
32 29
odpowiedź
User
HOLLY
Czyli z tobą? Masz rację, ja bardzo nie chcę być kojarzony z wynaturzonymi, ułomnymi umysłowo osobami, których rozwój emocjonalny zatrzymał się na wieku 12 lat (nie obrażając nastolatków).
17 23
odpowiedź
User
cjalis
Czyli z tobą? Masz rację, ja bardzo nie chcę być kojarzony z wynaturzonymi, ułomnymi umysłowo osobami, których rozwój emocjonalny zatrzymał się na wieku 12 lat (nie obrażając nastolatków).

Ach jaka tolerancja... Wzór :)
16 12
odpowiedź
User
Queer.pl
Firma po kreską zyskała kilkadziesiąt tysięcy nowych fanów. Ktoś tu chyba przepisał nieaktualnego newsa, nie sprawdzając faktów. Fajnie, gdybyście poprawili błąd.
8 5
odpowiedź
User
Think...
Czyli z tobą? Masz rację, ja bardzo nie chcę być kojarzony z wynaturzonymi, ułomnymi umysłowo osobami, których rozwój emocjonalny zatrzymał się na wieku 12 lat (nie obrażając nastolatków).

Ach jaka tolerancja... Wzór

Tolerancją nie jest godzenie się na obrażanie innych. Bycie tolerancyjnym oznacza akceptację rzeczy, zachowań, które nie czynią zła innym. Obrażanie, wyśmiewanie, nazywanie czegoś złymi i nieprawdziwymi definicjami czynią zło a świat w którym przyszło nam żyć właśnie przez to staje się gorszy. Nie przez homoseksualistów.
11 7
odpowiedź
User
Ares
Gimbaza wchodzi w wiek czynny zawodowo
4 0
odpowiedź
User
Bb
Brak profesjonalizmu. Studentów na 1 roku Zarządzania uczy się, co to jest grupa docelowa. Ta firma nie znała swojej grupy docelowej (jakakolwiek by ona była) co pokazuje, że nie ma u niej podstaw.
5 4
odpowiedź
User
Czarek
Yhy. A czy aby artykuł spełniał standardy dziennikarstwa nie należałoby napisać, że szybko przybyło im 30 tys. nowych flowersow?
4 4
odpowiedź
User
Tołdi
Adidas, nike, reebok to tylko kilka przykladow markek oficjalnie wspierających środowiska LGBT i jakoś odpływu klientow nie notują. W tym przypadku będzie podobnie, co widać po tym ilu nowych fanów zyskali w porównaniu z liczbą obrażonych.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing