Nowe wyniki wyświetleń Kanału Zero. Krzysztof Stanowski zaskoczony

Uruchomiony w lutym Kanał Zero zanotował w lipcu tego roku ponad 35 mln wyświetleń. - Wynik, którego nie spodziewałem się - komentuje Krzysztof Stanowski. Jak ten rezultat wypada na tle poprzednich miesięcy?

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowe wyniki wyświetleń Kanału Zero. Krzysztof Stanowski zaskoczony
Krzysztof Stanowski w "KS Poranku" (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

- Jako Kanał Zero zakończyliśmy lipiec z wynikiem, którego się nie spodziewałem, biorąc pod uwagę urlopy wśród członków redakcji, pogodę odciągającą widzów od ekranów - 35,2 mln wyświetleń - napisał Krzysztof Stanowski na portalu X.

A jak to wyglądało w poprzednich miesiącach? Z danych serwisu Socialblade wynika, że w czerwcu projekt Stanowskiego doczekał się 39 mln odsłon, w maju 28 mln, w kwietniu 27 mln, w marcu 30,5 mln, a w lutym 46 mln. Oznacza, to, że wynik za lipiec jest drugm największym po lutym. A kanał wystartował oficjalnie 1 lutego br.

Odsłony miesięczne Kanału Zero

Przez pół roku działalności Kanał Zero osiągnął łącznie 230 milionów wyświetleń. Stanowski dopytywany przez internautów o zarobki z Google AdSense, wskazał: „Pytacie o przychody z samego AdSense w tym czasie. Wynoszą one 3 460 668,34, a więc trochę powyżej początkowego biznesplanu, w którym zakładałem 500 000 miesięcznie, a jest 577 000.”

Już pod koniec lutego Stanowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wskazywał, że kanał zarabia więcej niż zakładał. - Przykładowo w pierwszym miesiącu przychody z YouTube są powyżej biznesplanu. Zakładałem, że będziemy mieli około pół mln złotych miesięcznie z YouTube, przy czym myślałem, że akurat w lutym nie osiągniemy tego pułapu, bo stawki są niskie, a pierwszy miesiąc jest na rozruch - mówił.

I szybko dodał: „Tymczasem osiągnęliśmy to pół mln w zasadzie w połowie miesiąca. YouTube jest dla mnie trochę trudny do oszacowania, bo zyski są już dużo wyższe niż sądziłem i nie jestem w stanie przewidzieć skali, do jakiej może to zabrnąć”. 

Będą zmiany

W połowie lipca podawaliśmy, że Krzysztof Stanowski zapowiedział, iż we wrześniu nastąpi odświeżenie ramówki kanału. - Niektóre formaty spadną, inne dojdą. Zmiany będą znaczące. Będą też zmiany w porankach, rozmawiamy z ciekawymi osobami. Chcę wprowadzić również content historyczny - powiedział dziennikarz. 

Założyciel Kanału Zero potwierdził teraz na X: „Rewizja contentu, personaliów i technologii trwa. Będą co jakiś czas "skoki" (oby we właściwym kierunku). Na pewno wrzesień będzie jakimś otwarciem, ogłosimy gruby transfer i październik technologicznie powinien być dla nas nowym rozdziałem.”

Kanał Zero ma obecnie już ponad 1,21 mln subskrypcji. Od lutego opublikowano prawie 1200 filmów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP