Nowe wyniki wyświetleń Kanału Zero. Krzysztof Stanowski zaskoczony

Uruchomiony w lutym Kanał Zero zanotował w lipcu tego roku ponad 35 mln wyświetleń. - Wynik, którego nie spodziewałem się - komentuje Krzysztof Stanowski. Jak ten rezultat wypada na tle poprzednich miesięcy?

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowe wyniki wyświetleń Kanału Zero. Krzysztof Stanowski zaskoczony
Krzysztof Stanowski w "KS Poranku" (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

- Jako Kanał Zero zakończyliśmy lipiec z wynikiem, którego się nie spodziewałem, biorąc pod uwagę urlopy wśród członków redakcji, pogodę odciągającą widzów od ekranów - 35,2 mln wyświetleń - napisał Krzysztof Stanowski na portalu X.

A jak to wyglądało w poprzednich miesiącach? Z danych serwisu Socialblade wynika, że w czerwcu projekt Stanowskiego doczekał się 39 mln odsłon, w maju 28 mln, w kwietniu 27 mln, w marcu 30,5 mln, a w lutym 46 mln. Oznacza, to, że wynik za lipiec jest drugm największym po lutym. A kanał wystartował oficjalnie 1 lutego br.

Odsłony miesięczne Kanału Zero

Przez pół roku działalności Kanał Zero osiągnął łącznie 230 milionów wyświetleń. Stanowski dopytywany przez internautów o zarobki z Google AdSense, wskazał: „Pytacie o przychody z samego AdSense w tym czasie. Wynoszą one 3 460 668,34, a więc trochę powyżej początkowego biznesplanu, w którym zakładałem 500 000 miesięcznie, a jest 577 000.”

Już pod koniec lutego Stanowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wskazywał, że kanał zarabia więcej niż zakładał. - Przykładowo w pierwszym miesiącu przychody z YouTube są powyżej biznesplanu. Zakładałem, że będziemy mieli około pół mln złotych miesięcznie z YouTube, przy czym myślałem, że akurat w lutym nie osiągniemy tego pułapu, bo stawki są niskie, a pierwszy miesiąc jest na rozruch - mówił.

I szybko dodał: „Tymczasem osiągnęliśmy to pół mln w zasadzie w połowie miesiąca. YouTube jest dla mnie trochę trudny do oszacowania, bo zyski są już dużo wyższe niż sądziłem i nie jestem w stanie przewidzieć skali, do jakiej może to zabrnąć”. 

Będą zmiany

W połowie lipca podawaliśmy, że Krzysztof Stanowski zapowiedział, iż we wrześniu nastąpi odświeżenie ramówki kanału. - Niektóre formaty spadną, inne dojdą. Zmiany będą znaczące. Będą też zmiany w porankach, rozmawiamy z ciekawymi osobami. Chcę wprowadzić również content historyczny - powiedział dziennikarz. 

Założyciel Kanału Zero potwierdził teraz na X: „Rewizja contentu, personaliów i technologii trwa. Będą co jakiś czas "skoki" (oby we właściwym kierunku). Na pewno wrzesień będzie jakimś otwarciem, ogłosimy gruby transfer i październik technologicznie powinien być dla nas nowym rozdziałem.”

Kanał Zero ma obecnie już ponad 1,21 mln subskrypcji. Od lutego opublikowano prawie 1200 filmów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce