Wyniki Kanału Zero i Kanału Sportowego podczas Euro. Stanowski tłumaczy

Kanał Zero zanotował na YouTube większe liczby od Kanału Sportowego i Meczyków przy okazji spotkań reprezentacji Polski na Euro 2024. Komentarz w tej sprawie zabrał Krzysztof Stanowski.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Wyniki Kanału Zero i Kanału Sportowego podczas Euro. Stanowski tłumaczy

- Ostatni mecz Polaków, więc można podsumować, jak to wyglądało w internetach. Bardzo się cieszę, że Kanał Zero został zdecydowanym liderem - napisał na portalu X Krzysztof Stanowski. Następnie wskazał na najwyższą liczbę widzów na żywo w jednym momencie w programach youtubowych Kanału Zero, Kanału Sportowego i Meczyków po meczach grupowych naszej kadry na Euro 2024.  

  • Po Francji:Kanał Zero - 49 000Kanał Sportowy - 13 000Meczyki - 4000
  • Po Austrii:Kanał Zero - 52 000Kanał Sportowy - 13 000Meczyki - 4500
  • Po Holandii:Kanał Zero - 39 000Kanał Sportowy - 15 000Meczyki - 7000

Jak oglądały się trzy kanały z materiałami o Euro?

A jak to wygląda w zakresie odsłon poszczególnych nagrań? Studio po meczu z Francją zebrało dotychczas w Kanale Zero 437 tys. wyświetleń, w Kanale Sportowym 340 tys., a w Meczykach prawie 48 tys. W Kanale Sportowym był to jednak materiał trwający ponad dziewięć godzin na żywo, zawierający w sobie także studio przedmeczowe i komentarz samego spotkania. Nagranie przed meczem z Francją obejrzało zaś w Kanale Zero 127 tys. osób, a film przedmeczowy w Meczykach wyświetliło 41 tys. osób.

W przypadku starcia z Austrią audycja pomeczowa Kanału Zero zanotowała do dziś 522 tys. wyświetleń, a Kanału Sportowego 341 tys. W tym drugim przypadku ponownie trwała prawie 9 godzin, a uwzględniała także studio przed rozpoczęciem spotkania oraz komentarz meczu. Nagranie Kanału Zero przed starciem z Austriakami ma 186 tys. odsłon. Dwa materiały przed tym pojedynkiem w Meczykach zobaczyło 60 tys. i 75 tys. widzów, a studio pomeczowe 67 tys.

Jak było w pierwszym spotkaniu Polaków na Euro przeciwko Holandii? Kanał Zero wyemitował materiał, w którym pokazał łącznie studio przedmeczowe, komentarz w trakcie spotkania i studio pomeczowe. To nagranie uzyskało 527 tys. odsłon. Podobnie wyglądało to w Kanale Sportowym - jeden film obejmujący treści przedmeczowe, komentarz do samej rywalizacji na boisku i treści pomeczowe (296 tys. widzów). Nagranie po spotkaniu z Holendrami w Meczykach zebrało 76 tys. widzów, a przedmeczowe filmy 88 tys. i 45 tys.

Jeden z użytkowników portalu X odpisał Stanowskiemu: “Stano, podałes statystyki wygodniejsze dla Kanalu Zero, widzę np. wczorajsze programy po meczu, KS 243 tys. wyświetleń, Zero 348 tys. więc różnica znacznie mniejsza. Dziennikarz odpisał mu: “No nie, musisz sprawdzić czas trwania programu. My mamy program przedmeczowy i pomeczowy rozbity na dwie transmisje. Oni robią całodzienny stream, żeby w totalu to lepiej wyglądało.”

Wielu ekspertów i zaangażowanych dziennikarzy

Gośćmi Kanału Zero w trakcie mistrzostw Europy są m.in. były selekcjoner Czesław Michniewicz czy dziennikarz Przemysław Pełka. W nagraniach pojawiają się także m.in. Krzysztof Stanowski, Andrzej Twarowski i Przemysław Rudzki. W Kanale Zero gościnnie obecni są m.in. byli selekcjonerzy Jerzy Brzęczek oraz Jerzy Engel czy były piłkarz Marek Koźmiński. Do tego stali eksperci i współtwórcy m.in. Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Robert Podoliński czy Jakub Wawrzyniak.

W Meczykach występują m.in. dziennikarze Tomasz Włodarczyk, Łukasz Wiśniowski i Mateusz Święcicki, a gośćmi są m.in. Zbigniew Boniek, Michał Żyro i Tomasz Kupisz. Kanał Meczyków ma obecnie 196 tys. obserwujących na YouTube, Kanał Sportowy 998 tys., a Kanał Sportowy 1,17 mln subskrybentów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]