SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kancelaria premiera zatrudni agencję interaktywną

Kancelaria premiera w związku z zaplanowaną kampanią promującą tzw. „piątkę Kaczyńskiego” rozpoczęła właśnie przetarg na wybór agencji, która zrealizuje te działania w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Mateusz Morawiecki Article

Zaplanowana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających.

Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp.

KPRM nie podaje, kiedy konkretnie realizowane będą te działania. Wiadomo jedynie, że w tym roku i mają zakończyć się pod koniec października.

Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.

KPRM prowadzi równolegle jeszcze dwa inne przetargi z nią związane. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich. Uczestniczą w niej firmy Biuro Gazet Lokalnych, Media Group, ClickAd Interactive i New World Contact.

Drugi dotyczy produkcji spotów telewizyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera zatrudni agencję interaktywną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Auć!
Ciekawe czy tę samą, która realizowała spot dla Poczty Polskiej?
2 0
odpowiedź