Ekspresowo potrzebna agencja mediowa do kampanii o referendum. Budżet wynosi 3,5 mln zł

Kancelaria premiera tylko do 13 września czeka na oferty od agencji mediowych w przetargu dotyczącym zakupu powierzchni reklamowej - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Chodzi o kampanię dotyczącą referendum, które odbędzie się 15 października br. Budżet na zaplanowane działania wynosi 3,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ekspresowo potrzebna agencja mediowa do kampanii o referendum. Budżet wynosi 3,5 mln zł
Mateusz Morawiecki, fot. screen z youtube'a

Przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczy zakupu powierzchni reklamowych w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 października br (wtedy odbędą się wybory parlamentarne i referendum).

Dokładnie chodzi o zakup powierzchni reklamowych na billboardach i nośnikach typu digital OOH w okresie od 1 do 15 października br., zakupu powierzchni reklamowej w prasie w okresie od 2 do 13 października br. oraz zakupu powierzchni reklamowej w social mediach i internecie oraz emisji spotów wideo w kinach w okresie od 29 września br. do 13 października br. 

Budżet zaplanowanych przez KPRM działań wynosi ok. 3,5 mln zł. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje tylko i wyłącznie cena - nie ma innych kryteriów wyboru najlepszej oferty. 

Przetarg prowadzony jest w trybie przyspieszonym. Kancelaria premiera wyjaśnia, że skrócenie terminu składania ofert (2 tygodnie łącznie z weekendami) wynika z konieczności przeprowadzenia działań informacyjnych na temat ogólnopolskiego referendum, które odbędzie się 15 października. KPRM podkreśla, że chodzi w szczególności o przedstawienie ogółowi społeczeństwa informacji mających na celu wyjaśnianie treści pytań i zaproponowanych wariantów rozwiązań oraz udzielenie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania obywateli na temat referendum.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 13 września br. 

Do tej pory nie sfinalizowano z kolei przetargu z czerwca br., w którym kancelaria premiera wybierała pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska