Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w kampanii ING rozmawiają o pieniądzach

ING Bank Śląski zaangażował w akcję "Porozmawiajmy o pieniądzach" polarnych influencerów - Karola Paciorka, Red Lipstick Monster, Martina Stankiewicza i Izaaka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w kampanii ING rozmawiają o pieniądzach

Finansowe historie influencerów stają się dla ING pretekstem do poruszenia tematów finansowych, które najbardziej stresują Polaków w trakcie rozmów ze znajomymi czy rodziną. Bank stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim platformy i z którymi mogą utożsamiać się także inni internauci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-nosowska-reklama-ing-dobry-glos-dla-firm ##

- Nasza inicjatywa „Porozmawiajmy o pieniądzach” ma charakter społeczny. Jej nadrzędnym celem jest zachęcanie młodych ludzi do otwartej rozmowy o pieniądzach. To pierwszy i ważny krok, dzięki któremu młodzi ludzie mogą zacząć lepiej ogarniać swoje finanse, przyjrzeć się swoim domowym budżetom i świadomie planować wydatki. – podkreśla Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING edukuje o finansach

W planach jest pół roku intensywnej komunikacji w postaci kilkuminutowych odcinków. Dobór tematyki nie jest przypadkowy – to zagadnienia, które sprawiają najwięcej trudności i generują najwięcej napięć podczas rozmów lub wręcz są kompletnie unikane. Pierwszym z poruszanych tematów jest określenie swoich oczekiwań, kiedy dzielimy wspólne rachunki np. za wyjście na miasto. Kolejny odcinek poświęcony jest kwestii zwrotów długów wśród znajomych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz dobór i zakontraktowanie twórców odpowiada agencja Fantasyexpo, za nagrania i postprodukcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny RHYTHM wraz z Fantasyexpo. Inicjatywa powstaje przy udziale Agencji GONG oraz domu mediowego MullenLowe Media Hub

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę