Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski: z Ringier Axel Springer do Allegro i GG Network

Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski 6 lutego dołączą do wspólnego biura reklamy Grupy Allegro i GG Network. Poprzednio pracowali w Ringier Axel Springer Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Karol Skorupski (na zdjęciu z lewej) w biurze reklamy Grupy Allegro i GG Network objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Będzie zarządzał działem agencyjnym i działem sprzedaży bezpośredniej. W Ringier Axel Springer Polska ostatnio był dyrektorem sprzedaży korporacyjnej, a wcześniej dyrektorem biura reklamy prasy codziennej.

grafika

Z kolei Marcin Ośmiałowski w biurze reklamy Allegro i GG będzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży agencyjnej, nadzorując współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi oraz ich klientami. W Ringier Axel Springer Polska Ośmiałowski był dyrektorem ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej.

Jednocześnie z początkiem stycznia w biurze reklamy Allegro i GG na stanowisko kierownika działu sprzedaży bezpośredniej awansował Piotr Dobrowolski. W GG Network pracuje on od ponad trzech lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych