SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Pakosińska promuje potrójną usługę UPC

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa UPC Polska, promująca potrójną usługę  operatora. Bierze w niej udział artystka kabaretowa Katarzyna Pakosińska, która wciela się w rolę kobiety korzystającej z nowoczesnych usług telekomunikacyjnych.

Katarzyna Pakosińska promuje potrójną usługę UPC

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o zaletach potrójnej usługi UPC (czyli telewizji cyfrowej, internetu i telefonu), jako najlepszej oferty dla mieszkańców dużych miast, prowadzących aktywny tryb życia, ceniących jakość, styl, a także możliwości, jakie zapewniają nowoczesne technologie.

Wiodącym medium akcji będzie telewizja. Trzy 30-sekundowe spoty prezentować będą pakiet usług UPC, podkreślając ich innowacyjność i funkcjonalność. Ich bohaterka (wciela się w nią właśnie Katarzyna Pakosińska) została przedstawiona w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej, aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood, spotkania, zakupy, podróże), w których w pełni korzysta z zalet internetu, telewizji cyfrowej i telefonu.

Spoty emitowany będzie od 16 sierpnia br. w stacjach TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7 oraz w kanałach tematycznych z Grupy TVN i Discovery, a także w Polsacie Sport, Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, Domo, FilmBox, Kuchnia.tv, Universal Channel, Comedy Central i na antenie Eska TV.

Od 9 sierpnia kampania widoczna będzie także w internecie, m. in. w postaci bannerów na portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, o2.pl, vod.onet.pl, a od 16 sierpnia działania prowadzone będą także w prasie.

Uzupełnieniem działań ATL są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty.  Od 2 sierpnia br. są one wykorzystywane w mailingach, pojawiły się też w biurach obsługi klienta UPC.

Za kreację kampanii oraz jej realizację odpowiadała agencja Draftfcb + Ad Fabrika. Przygotowanie spotów powierzono domowi produkcyjnemu FilmWorks, zaś za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.

Sieć kablowa UPC Polska miała na koniec marca br. łącznie 1,087 mln abonentów, z czego 475 tys. korzystało z usługi dostępu do internetu, 264 tys. z telewizji cyfrowej oraz 199 tys. z telefonii stacjonarnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Pakosińska promuje potrójną usługę UPC

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adawlo
dobrze,że to tylko zdjęcia i nie słychać rżenia tej Pani ,bo bym zrezygnował z usług UPC
odpowiedź
User
nastawionapozytywnie
adawlo ja bym chciała Twoje rżenie usłyszeć.. Chociaż po tym co napisałeś, to lepiej może nie.. A jeżeli chodzi o śmiech Pani Kasi, to naturalnie nie mam nic do zarzucenia. Wręcz przeciwnie.
odpowiedź
User
st. telewidz
Heh adawlo się myli :P, bo słychać w telewizji, i to stanowczo za głośno. UPC pozwala sobie na podgłaśnianie tej reklamy do granic wytrzymałości, i przez to mi się niedobrze robi, jak patrzę na osobę w niej występującą, bez względu na to gdzie ją widzę :)
odpowiedź
User
Agnieszka
Pani Kasia niestety dużo straciła poprzez udział w tej reklamie, UPC niestety niewielu ludziom kojarzy się dobrze, właśnie przez pogłaśnianie reklam do granic wytrzymałości, przez co wizerunek Pani Pakosińskiej bardzo ucierpiał, tylko jak poskromić UPC? czasami człowiek zawału po prostu dostaje, no ale sami odpychają od siebie potencjalnych klientów, ja osobiście umowy z nimi już na pewno nie przedłużę,widzę ze ostatni komentarz był napisany rok temu...ale sytuacja ciągnie się dalej, co na to KODEKS ETYKI REKLAMY?
odpowiedź