Agencja M&CC wypromuje kawę jako zdrowy napój

Agencja M&CC rozpoczęła pracę na rzecz Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie. Celem działań jest promocja kategorii kawy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja M&CC wypromuje kawę jako zdrowy napój

 Głównym celem działań M&CC jest zmiana sposobu postrzegania kawy - w oparciu o dane naukowe. Motywem przewodnim prowadzonych aktywności będzie hasło „Od 3 do 5 filiżanek kawy dziennie. Codziennie. Dla zdrowia.”

W 2021 roku kampania obejmie przede wszystkim działania digitalowe, w tym kampanię natywną na portalach horyzontalnych, content marketing, SEM i SEO, social media i public relations.

Pracę agencji wspierać będzie naukowa Rada Ekspertów.

Zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii kawy kieruje Agnieszka Oryszczyn, account manager.

Projekt został pozyskany w drodze konkursu. Kontrakt obowiązuje do końca 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu