Kefir Robico reklamowany jako „wstrząsająco dobry”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kefiru Robico. Akcję przygotowały agencje Va Very Advertising i Best Brands PR oraz dom mediowy Traffic Time Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kefiru Robico przebiega pod hasłem „Wstrząsająco dobry”. Reklamy przekonują, że smak tego produktu „Robicolosalną różnicę”.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki Cityboard Media, Stroer i AMS w pobliżu punktów sprzedaży, reklamy na szybach autobusów wybranych linii Mobilis) oraz internet. Potrwa do końca kwietnia.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Va Very Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Traffic Time Media, a działania w internecie realizuje agencja Best Brands PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?