SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kefir Robico reklamowany jako „wstrząsająco dobry”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kefiru Robico. Akcję przygotowały agencje Va Very Advertising i Best Brands PR oraz dom mediowy Traffic Time Media.

Kefir Robico reklamowany jako „wstrząsająco dobry”

Kampania kefiru Robico przebiega pod hasłem „Wstrząsająco dobry”. Reklamy przekonują, że smak tego produktu „Robicolosalną różnicę”.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki Cityboard Media, Stroer i AMS w pobliżu punktów sprzedaży, reklamy na szybach autobusów wybranych linii Mobilis) oraz internet. Potrwa do końca kwietnia.

Kreację kampanii przygotowała agencja Va Very Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Traffic Time Media, a działania w internecie realizuje agencja Best Brands PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kefir Robico reklamowany jako „wstrząsająco dobry”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
major
Kiepścizna.
8 8
odpowiedź
User
Tomek
Jaki dom? Traffic Time media??? a co to jest?
9 8
odpowiedź
User
ann
Traffic time media - to nie profesjonalny dom mediowy tylko pośrednik nośników outdoorowych.
10 8
odpowiedź
User
MC2
TTM to dom mediowy, ale robi tylko outdoor, radio i internet. Bez prasy i telewizji.
8 8
odpowiedź
User
Melo
Slaba bo nie bylo jej widac! TTM to sciema!
9 8
odpowiedź