Kerris z obsługą contentową PayPo na TikToku

Agencja Kerris odpowiada za kompleksową obsługę contentową marki PayPo na TikToku. W ramach współpracy agencja realizuje działania obejmujące strategię, kreację, produkcję oraz płatną promocję materiałów wideo tworzonych we współpracy z content creatorami.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kerris z obsługą contentową PayPo na TikToku
mat.pras.

Celem działań jest zwiększenie rozpoznawalności aplikacji PayPo oraz edukacja młodych, cyfrowo aktywnych konsumentów na temat korzyści płynących z płatności odroczonych (Buy Now, Pay Later).

Kluczowym wyróżnikiem projektu jest lekkie i przystępne podejście do treści finansowych – bez nachalnej sprzedaży, za to z pomysłem, humorem i realną wartością dla odbiorcy. Kampania opiera się na kreatywnej formule komunikacji, która buduje zaangażowanie, wzbudza zainteresowanie i wspiera pozytywny wizerunek marki.

– Komunikacja, którą prowadzimy na TikToku, jest w pełni dostosowana do specyfiki platformy – realizujemy aktualne trendy, mówimy językiem użytkowników i tworzymy content odpowiadający oczekiwaniom społeczności TikToka. To przemyślana strategia, która łączy autentyczność z celami biznesowymi marki PayPo – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]